BESTYRELSEN
FONDEN ARENA NORD
FORMAND:
Direktør Karl Erik Slynge, Udpeget af Erhvervshus Nord
NÆSTFORMAND:
Byrådsmedlem Anders Brandt Sørensen, Udpeget af Frederikshavn Kommune
ØVRIGE BESTYRELSESMEDLEMMER:
Byrådsmedlem John Karlsson, Udpeget af Frederikshavn Kommune
Erik Sørensen, Udpeget af Handelsstandsforeningen Frederik
Turistdirektør René Zeeberg, Udpeget af Frederikshavn kommune
Søren Brogaard, Udpeget af Atletcentret
Robert Henriksen, Udpeget af Frederikshavn Badmintonklub
Tommy Thomsen, Udpeget af Samvirkende Idrætsforeninger
Advokat Nicolaj Horn, Udpeget af F.f.I. håndbold
Vedtægter, juni 2013 – Download PDF
STRATEGI / ARENANORD
VISION:
”Center for oplevelsesprodukter og lokal identitet”
VISION / den lange:
“Arena Nord skal, som primær aktør, være lokalområdets vækstcenter for kommercielle og ikke kommercielle oplevelsesprodukter. Arena Nord skal produktudvikle, samle og samarbejde med lokale interessenter om at skabe national- og international opmærksomhed, der skal resultere i fælles videndeling, en øget lokal omsætning, flere arbejdspladser og en stærk, lokal identitet”
Primær aktør: Arena Nord er en markant og førende aktør, der via sin position er betydende for andre lokale aktørers aktiviteter og indtjeningsmuligheder. Vækstcenter/Produktudvikle: Vi har volumen og erfaring til at engagere os bredt regionalt og nationalt. Samle og samarbejde: Vi deltager i store og afgørende arrangementer, der har betydning for Frederikshavn Kommune. National- og international opmærksomhed: Vi sætter Frederikshavn kommune på landkortet. Det er vores drivkraft. Identitet: Gennem udvikling af oplevelsesprodukter får vi øje på os selv og fællesskabet. Vi får brugt hinanden – og sammen skaber vi fortællinger, der gør os stærke og stolte.
Mission: “Vi samler folk og skaber glæde”
Vi: Det personlige – her ligger ejerskabet og det drive, vi hver især har, for at skabe det bedste arrangement. Samler folk: Kommercielt, foreningsmæssigt, breddesport, koncert, etc. – vi bringer folk sammen, og er omkring dem. Og vi afvikler arrangementerne, så gæster og kunder ikke mærker det. Skaber glæde: Oplevelsen af at kunden får lidt mere, end der var aftalt – og sikrer, at organisationen fungerer gennem læring.
Kerneværdier
Professionel ageren
Ejerskab for gæster og brugere
Arena Nord, interne værdier:
Skab økonomisk tryghed – Transparens i opgaver, budgetter og arbejdsplaner
Kommunikér respektfuldt – Lyt, anerkend hinanden og henvend dig direkte
Vær inspirerende – nysgerrig, udfordrende, udviklende i fællesskab
Gør det med et smil – vær interesseret i hinanden og hjælp hvor du kan